Monday, April 25, 2016

Memey setahun pada 04.04.2016

Memey dah setahun...hurey!!! hora horey! so kena la cucuk si budak bertuah tu...khamis baru ni memey kena cucuk...aku ni punye la bersedia saat-saat memey nak meraung...sekali kena cucuk memey tak menangis langsung...bunyi 'uh!' je....serius aku sangat terkejut memey tak menangis...rase risau lak dia tak menangis...tapi aku tak nak risau...mungkin jugak faktor memey yang sangat mengantuk mase tu kot...sebab budak memey ni bangun pukul 5.30 pagi ye ari nak cucuk tu...bertuah sangat budak tu...udah le aku kena usung dia ke hulu ke hilir nak bersiap gi keje tu...haduiii...lepas cucuk balik rumah mbahnye la...terus tido...cite pada pagi hari ni lak...memey mengerjakan lipstik aku yang baru sebulan@ 2 bulan aku beli.....nasib tak kontot habis...bertuah punye memey...pandai pulak dia pusingkan lipstik tu bagi keluar....so, enjoy the photo......


gigi sudah ada lima....suka gigit2 orang dah ni...


lipstik yang telah menjadi mangsa memey...


2 comments:

  1. laaa... bertuah punya memey, anak ppuan sorg ni hehe memey2 <3 <3 <3

    ReplyDelete
  2. hahaha...ingatkan die conteng muke die..alaa!

    ReplyDelete